مهمترین دلایل خرابی و سوختن واشر سرسیلندر چیست؟

مهمترین دلایل خرابی و سوختن واشر سرسیلندر چیست؟

مهمترین دلایل خرابی و سوختن واشر سرسیلندر چیست؟

مهمترین دلایل خرابی و سوختن واشر سرسیلندر چیست؟ – علت سوختن و خرابی واشر سرسیلندر را باید در دو گروه خرابی در اثر طول عمر و فرسودگی و خرابی ناشی از افزایش دمای موتور دسته‌بندی کرد. با گذشت چند سال از کارکرد موتور خودرو به دلیل سرد و گرم شدن‌های متوالی و قرار گرفتن در معرض گازهای حاصل از احتراق و همچنین رسوبات آب، واشر سرسیلندر فرسوده شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. البته نا گفته نماند که خودروهایی که برای مدت طولانی بدون استفاده رها می‌شوند نیز به علت رسوبات آب پس از مدتی دچار فرسودگی واشر سرسیلندر خواهند شد.

 

رای شما به این مطلب

فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مطلب:

فیسبوک
پینترست
لینکدین
ایکس
تلگرام
واتساپ
ایکسینگ
ایمیل
پرینت
اعزام امدادگر